Uutiset:

26.2.2018 Foorumi päivitetty versioon 2.0.15 .
7.5.2018 Sivun näkyvyys korjattu suojatulle yhteydelle
4.6.2018 tiedotettu: Suomen ADHD-Aikuiset ry on luovuttaa foorumin ylläpidon Foorumin tukiryhmälle.
10.11.2018 tiedotettu: Teknisen siirron toteutus siirtyi, koska pöytäkirjaote siirrosta viivästyi.
12.3.2019 Foorumi siirretty uuteen osoitteeseen https://adhdaikuiset-foorumi.org
4.7.2021 foorumi päivitetty versioon 2.0.16
4.7.2021 foorumi päivitetty versioon 2.0.17
4.7.2021 foorumi päivitetty versioon 2.0.18

Jos ette saa aktivoitumislinkkiä sähköpostiinne tai saatte omituisia virheilmoituksia koettaessanne kirjautua tai rekisteröityä sivuille, niin tiedottakaa siitä sähköpostilla help@adhdaikuiset-foorumi.org

9.8.2022 foorumi päivitetty versioon 2.0.19
22.8.2024 foorumi päivitetty versioon 2.1.4

Main Menu

HELSINKI: Vertaistukea aikuisille

Aloittaja puheenjohtaja, su 31.08. 2014, 22:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

puheenjohtaja

Ryhmä on suunnattu ADHD-oireisille aikuisille, myös muu neurokirjo on tervetullutta. Ryhmään osallistumiseksi et tarvitse diagnoosia. Ryhmään ei tarvitse erikseen ilmoittautua. Ryhmän vetäjänä toimii Ilkka Nygrén, 28-vuotias adhd-aikuinen.

Paikka: ADHD-liitto (Kuntoutussäätiö), Pakarituvantie 4, 00410 Helsinki. Paikkaa lähelle pääsee M-junalla Malminkartanon asemalle. Myös bussipysäkki löytyy ihan vierestä.
Aika: Torstaina kello 18 - 20.30, kahden viikon välein. Syksyn ajat: 28.8., 11.9., 25.5., 9.10, 23.10., 6.11, 20.11. ja 4.12.
Jos kysyttävää, niin kilauta 044 265 3069 tai lähetä viesti adhd.stadi@gmail.com
Lisätietoja:
http://www.adhd-liitto.fi/ajankohtaista/uutiset/vertaistukiryhma-kaynnistyy-helsingissa

Ahmed

Tuleekohan Hesaan näitä ryhmiä tänä vuonna?
"Onko sulla koiraa? On joo. Se on edesmennyt"
"Oletko pHD? En. Minä olen ADHD -käykö se?"

ministeri

On ollut tän vuoden puolella ja pitäis jatkua, vaikkakin vetäjä vaihtuu. Adhd liiton tiloissa Malminkartanossa joka toinen to. Seuraava on ensi viikolla klo   18-20:30. Adhd liiton sivulla vai oliko se ADHD aikuisten sivulla, lisää infoa.

Ananasakäämä

Mua harmittaa hirveesti, kun en pääse tonne! Tai parilla kertaa pääsisin, muuten menee lapsen kuntoutukseen liittyvät ryhmät päällekkäin. Menkää ihmiset, menkää!
The master of disaster

Pirtelö

Onko pk-seudulla jotain VT-toimintaa/ryhmää tällä hetkellä?
"Kärsivällisyyttä kärsivällisyyttä... koita vain keskittyä."  - Mutta enhän minä mitään muuta teekään! :(

Koskaan ei ole liian myöhäistä, mutta mistä aloittaisi...

kesis

Helsingissä on joka kuun 1 perjantai 16.30-18.30 Avoin ryhmä ADHd-oireisille aikuisille Herossa Vilhonkatu 4

Orkidea

Helsingissä mitään vt:tä ja jos on niin milloin?
AD/HD Rockn'Roll.

Life is full of misery, loneliness, and suffering - and it's all over much too soon.
Woody Allen

AD/HD ei ole sairaus, se on elämäntapa.

lindemann34

Kiinnostaisi myös joku vt-toiminta pk-seudulla.