Jos tunteet siirtyvät kuljettamaan sormia näppiksellä, ... Foorumi ei ole chatti, eikä sitä sellaisena tule käyttää.
yhteisöllisyyttä se ainakin vahvistaa jos ryhmässä symppaa eikä yksityisviesteile, vaan näin saadaan esim selville onko joku piirre yleinen jos moni sanoo saavansa esim yskän concertasta, jos ajatellaan keskustelupalstaa realimaailaman torina jossa keskustellaan ja saadaan parannettu tuntoja kuunneltua onglemia annnettua mielipiteitä sekä annettu ilmaista vertaistukea
- se on foorumin oikea timantti, ei kai tästä ole tarkoitus tehdä tietosanakirjaa/wikipediaa jossa on vain oikeasksi todettuja virallisia totuuksia.
Onkohan näissä säännöissä pysytty? Huomaan, että olen itsekin ollut huolimaton. Mitä jos pyrittäisiin taas vanhaan kunnon meininkiin?! 
ei varmaankaan.
Millainen se vanhakunnon meininki olikaan ? (user=29
http://adhd-aikuiset.org/bbs/index.php?action=profile;u=29) mielestäni tämä on ihan hyvä tasapainoilla asialinjan ja täyden hömpän välillä (ja onko esim tavu/sanaassosiaatileikki täyttä hömppää ?) - ei mielestäni, en myöskään ole niin vainoharkainen että pelkäisin että minut tai tuttavani tunnistettaisiin kirjoituksistani, jos siis muuten minua ei tunnisteta. en siis pisteile joka on mielestäni huono historian kirjoitusta, sen minkä kirjoitan sen jätän jos olen myöhemmin erimieltä itseni kanssa aloitan kinaamaan itseni kanssa

- tämä ennen täällä foorumilla ei oikein tullut kriittinen massa täyteen että olisi tullut käytyä riittävän usein nurkilla kurkkimassa, nykyään kiitos hömpön ja oikeiden keskusteluiden jopa chattailyn vuoksi kriittinen massa ylittyy ja tänne on aina kiva tulla lukemaan uutta. jos pitäisi valita vuoden 2005 foorumin tapa tai nykytapa 2007 niin edottomasti nykyinen on parempi. -mielestäni-
-jalkapuu-
edit pikkasen parantelin tekstiä, ja lisäsin selventävän user=29 linkin (u=29)