Kirjoittaja Aihe: ärähdys ja pärähdys (Herra ylivalvojaa ottaa aivoon käytös foorumilla...)  (Luettu 5587 kertaa)

Poissa Jalkapuu

• Foorumin tukijalka
  • Sukupuoli: Mies
  • F90.0++
tässä syksyn mittaan on tullut paljon enemmän ylläpidolle viestiä foorumillä rähinöimisestä ja ikävästä kirjoittelusta. yksittäisiin kirjoituksiin voidaan puuttua mutta se ei varmaan ole idea että niitä alettaisiin muokkaamaan tai poistamaan enemmän eikä aikakaan taitaisi riittää siihen.

mutta kokeilkaapas riitapukari, agigaattorit, ja provokaattorit yms yms ja tavalliset keskustelijat - siis jokainen siirtää realimaailmankeskustelu sääntöjä foorumillekin käyttöön;

* äläkää lainatko isoja pätkiä toisten tekstiä, kun tuntuisi realissakin aika omituiselle että siellä kaivaisi jonkun toisen sanomisesta tarkan kopioin ja siitä vääntelisi jotain pätkiä omaan käyttöön sopivaksi, tai kopsaa jonkun valtavan pitkän pätkän

* älkää editoiko omia tekstejänne kuin ihan vaan kirjoitusvirhe muotoilu mielessä tai jos on joku linkki jäännyt laittamatta jonnekin ... editoinnin idea on kuitenkin olla muuttamatta sisältöä (epäilen että lainaus vimma virus, on jopa tullut tästä tekstien jatkuvasta muuttumisesta)

* hankalaa niinkuin tämäkin on älkää yrittäkö sanoa viimeistä sanaa keskusteluun, siis jos tuntuu että keittää niin antaa keittää ja vaihtaa aihetta.

« Viimeksi muokattu: Ti 17.02. 2009, 00:19 kirjoittanut mikey_d »
"vierintä kitka on pienempi kuin liikkeelle lähtö kitka" // "ADHD ei ole häiriö siinä mitä aikoo, vaan siinä miten sen toteuttaa"

Poissa SkizoKitty

• Näppäräsorminen
  • Sukupuoli: Nainen
Vs: ärähdys ja pärähdys
« Vastaus #1 : La 01.11. 2008, 22:38 »
Kiitokset Jalka-sedälle. Tähän pitäis kyllä lisätä sekin, että jotain kohteliaisuutta kirjotteluun, toisten henkilökohtaisuuksien sörkintä ei ole asiallista!  >:(
"Mitä? En kuullut, kun rupesin miettimään pyramideja... Miten ovatkin ne sen aikasilla välineillä saaneet aikaiseksi... Minulla on nykyaikaset välineet, enkä saa mitään aikaseksi..." -Pekka Routalempi

Poissa dopss

• Foorumin tukijalka
« Vastaus #2 : La 01.11. 2008, 23:53 »
Agree.

Se mistä on juteltu jossain muualla ku foorumilla, kuuluis mun mielestä pitää erillään - henk.koht. jutut ja viittaukset niihin ei julkiseen levitykseen kuulu.
"He sanoivat että minä olin hullu, ja minä sanoin että he olivat hulluja, ja piru vieköön, he äänestivät minut nurin!" R.D.Laing

Poissa Jalkapuu

• Foorumin tukijalka
  • F90.0++
« Vastaus #3 : Ma 12.01. 2009, 18:51 »
pysytäänpä alkuperäisessa asiassa siis käyttäytymissäännöissä
"vierintä kitka on pienempi kuin liikkeelle lähtö kitka" // "ADHD ei ole häiriö siinä mitä aikoo, vaan siinä miten sen toteuttaa"

Poissa puheenjohtaja

• Yhdistyksen hallituksen jäsen
  • Kisälli
  • Oma teksti
« Vastaus #4 : Ti 21.04. 2009, 09:38 »
Agree.

Se mistä on juteltu jossain muualla ku foorumilla, kuuluis mun mielestä pitää erillään - henk.koht. jutut ja viittaukset niihin ei julkiseen levitykseen kuulu.

Tämä on kyllä osa käyttäytymissääntöä.

Privaviestejä ja niiden sisältöä ei lainailla kaikille näkyvissä keskusteluissa.

Vertaistukitoiminnassa muutenkin muistettava periaate on, että "mitä täällä kuulet näet, se tänne jää".

Kaikessa vertaiskeskustelussa täälläkin muistettava periaate: "kerrotaan omista kokemuksista ja tuntemuksista niiden suhteen."

Vertaisrymissä ja myös täällä: "Ei arvostella muita eikä neuvota, ellei toinen neuvoa pyydä."

Ylläpidolla ja moderaattoreilla on vertaistukiryhmän vetäjän "tehtävä", he tarvittaessa ohjaavat keskustelua, jos mennään ohi asian ja ei noudateta pelisääntöjä.

- Ritva
« Viimeksi muokattu: Ti 21.04. 2009, 09:42 kirjoittanut puheenjohtaja »

Poissa GabrielGaict

• Inattentiivi
Fuck me now please
« Vastaus #5 : Ti 14.03. 2023, 00:35 »

Poissa Okie Outlaw

• Foorumin tukijalka
  • Dg:F84.5, F32.9, F60.9, F10.29, H53.1, F43.1(PTSD)
^-Joo. Justiin mietin tässä sitä, että mitenkä tehdä: "jokin siisti itsemurha". Ajattelin hiipiä Kokoomuksen vaalikojulle. Ja tuosta voisi kyllä tosiaan näpätä kivan kuvan mukaan. Mullahan ei siis enää, mitään seksuaalisuutta (jonka ketiapiini tuhonnut) ... <3
^~-Slava Ukraïnï..! </3 Wbw: just a man & his broken heart...-~^