Kirjoittaja Aihe: Tämänpäiväinen Helsingin vt-tapaaminen peruttu!  (Luettu 1064 kertaa)

Poissa SkizoKitty

• Näppäräsorminen
  • Sukupuoli: Nainen
Hei kaikki!

Joudun valitettavasti perumaan Helsingin vt-tapaamisen tältä kerralta, koska en pääse itse paikalle, eikä tilalleni ole ketään tuuraajaa. Pahoittelen! Tapaaminen olisi ollut laatuaan viimeinen tältä keväältä/kesältä, joten palataan asiaan taas syksymmällä. :) Hyvää kesää kaikille!

T: Anniina Heikkinen
"Mitä? En kuullut, kun rupesin miettimään pyramideja... Miten ovatkin ne sen aikasilla välineillä saaneet aikaiseksi... Minulla on nykyaikaset välineet, enkä saa mitään aikaseksi..." -Pekka Routalempi

Poissa vinokas

• Taitaja
  • Minun lasini on aina puolitäysi!
Vs: Tämänpäiväinen Helsingin vt-tapaaminen peruttu!
« Vastaus #1 : Ma 27.07. 2009, 11:51 »
Koska on syksympi?  ;)

Poissa Piksu

• Oppipoika
  • **
  • "kaikkee" voi ain kokeilla.... :)
« Vastaus #2 : La 08.08. 2009, 17:39 »
Kokoontui AddiNaisia -ja Miehiä silti kesäkuussa kaksi kertaa, vaikka Anniina olikin estynyt saapumasta paikalle  ;)
eteenpäin mennään välillä kovaa välillä hissunkissun... itsestä ja muista immeisestä jatkuvasti oppien lissee!! :)

"Pikkujutut luovat kokonaisuuden. Kokonaisuudesta muodostuu täydellisyys. Ja täydellisyys ei olekaan enää pikkujuttu" - M i c h e l a n  ge l o -

Poissa KirsuTiina

• Taitaja
  • F90.0
« Vastaus #3 : Su 09.08. 2009, 21:14 »
Onko jossain jotain vt-tapaamisia suunnitteilla nyt syksyllä? Oon koittanu ettiä tietoo mutta huonolla menestyksellä.
Eteenpäpäin menoa sekin on kun nenälleen kaatuu.

Vauvablogini

Poissa SkizoKitty

• Näppäräsorminen
« Vastaus #4 : Ti 11.08. 2009, 13:57 »
Kokoontui AddiNaisia -ja Miehiä silti kesäkuussa kaksi kertaa, vaikka Anniina olikin estynyt saapumasta paikalle  ;)

Okei, loistavaa! ;D
"Mitä? En kuullut, kun rupesin miettimään pyramideja... Miten ovatkin ne sen aikasilla välineillä saaneet aikaiseksi... Minulla on nykyaikaset välineet, enkä saa mitään aikaseksi..." -Pekka Routalempi

Poissa vinokas

• Taitaja
  • Minun lasini on aina puolitäysi!
« Vastaus #5 : Ke 19.08. 2009, 14:40 »
Koskas alkaa syksyn tapaamiset taas?  ???